sobota, 11 lutego 2017

MÓJ PIERWSZY RAZ... ZESTAW STARTOWY SEMILAC

Mój pierwszy raz - dawno dawno temu miał miejsce, ale to nie o tym pierwszym razie dzisiaj będzie. Dzisiaj będzie o paznokciach. Dokładniej o moich pierwszych doświadczeniach z paznokciami hybrydowymi Semilac. O hybrydach słyszałam już dawno, ale nigdy wcześniej ich nie miałam. Malując tradycyjnymi lakierami zawsze miałam problem z trwałością. Testowałam różne lakiery i topy jednak zawsze max w drugim dniu noszenia pojawiały się pierwsze odpryski. Nie ukrywam, że doprowadzało mnie to do szału :( Ostatnio poziom mojej frustracji sięgnął zenitu i miarka się przebrała. Postanowiłam zakupić zestaw do samodzielnego wykonywania paznokci hybrydowych i na własnej skórze przekonać się czy to takie fajne. Przejrzałam całą masę filmików na You Tube i stwierdziłam, że skoro dawno temu dawałam sobie radę z paznokciami żelowymi to i z hybrydą sobie poradzę. Jak tylko otrzymałam przesyłkę od Semilac z zestawem startowym zabrałam się do roboty. Muszę przyznać, że z tymi lakierami świetnie się pracuje. Bałam się pozalewania skórek, ale nic takiego się nie przytrafiło. Zobaczcie co zawiera zestaw startowy semilac oraz moje pierwsze pazurki zaraz po wykonaniu i po 6 dniach intensywnych testów przy pracach domowych ;) 


zestaw startowy semilac


podkładkę, patyczki i oliwkę kupiłam osobno na allegro
 

Podstawowy skład zestawu startowego Semilac Effective led 9W to:
Lampka led 9 W
blok polerski
dwa pilniki
mini cleaner
mini aceton
5 mini lakierów Semilac
Striper
Baza Semilac
Top Semilac
Waciki bezpyłowe


Ze względu na rozmiary moich dłoni wg mnie dość duże lampka z zestawu startowego wymagała ode mnie małej gimnastyki, aby wszystkie paznokcie dobrze się utwardziły. Postanowiłam zakupić nieco większą lampę Semilac led 24W. Możecie ją kupić TU KLIK





Dodatkowo dokupiłam 3 lakiery: czarny z drobinkami, szary i czerwony z drobinkami :)









Paznokcie tuż po wykonaniu i poniżej po 6 dniach :)


A Wy stosujecie paznokcie hybrydowe? Jakie marki polecacie?

4 komentarze:

  1. Śliczne kolorki, ja używa neonail i najbardziej mi one odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Asiu, dziękujemy za zaufanie do naszej marki, cieszymy się, że swoją przygodę z hybrydami zaczęła Pani właśnie od nas. Powodzenia :)
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. super że semilac dąłączył w nim małe buteleczki o małej pojemności, dzięki temu możemy przetestować więcej kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrane kolory, bardzo mi się spodobała twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...