wtorek, 5 maja 2015

NIEWYRÓB CZASOWY :(

Od jakiegoś czasu cierpię na totalny brak czasu... Nie wiem czy to kwestia organizacji czy przemęczenia materiału :( Wiosna zawitała na dobre a ja najchętniej bym spała... Przesilenie wiosenne jak nic... W niedzielę córa idzie do Pierwszej Komunii więc załatwiania różnych rzeczy całe mnóstwo i dziwnym trafem jakoś nie ubywa z listy. Marzę, żeby już było po wszystkim, może będzie luźniej czasowo :) Wiem marzenia ściętej głowy ale mimo wszystko będę się ich trzymać. Kilka zdjęć z niedalekiej przeszłości w końcu doczeka się dzisiaj publikacji. Z opóźnieniem, ale cieszę się, że w ogóle... Miłego wieczoru Kochani







 

Kurtka - Vila
Bluza - New Yorker
Spodnie, botki - allegro
Torebka - David Jones



12 komentarzy:

  1. Trochę Cię rozumiem, bo ja właśnie po komunii syna, ale muszę przyznać, że zarówno przygotowania jak i przebieg nie przyprawiły nas o zawrót głowy.
    Tak już jest, że człowiek czeka na słoneczne dni, a potem męczy go to słońce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i gonisz w piętkę, ale wyglądasz przy tym szałowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie mają bardzo intrygujący kolor ;)


    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Po czasie gdy jest się zabieganym potem docenia się ten wolny czas jeszcze bardziej :) Ładna stylizacja!
    Zapraszam do mnie, mellpay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie samej czasu brak na wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wszyscy cierpimy na deficyt czasu :-)
    Podoba mi się bluzka z tym czarno- białym wzorem .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog !
    Zapraszam serdecznie na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wrażenie, że jestem Królową Nieogaru :( Bosz, co to by było, gdyby pojawiły się dzieci? Może by jakoś to wszystko pomogły poukładać ;) Botki wygodne?
    Pozdrawiam,
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie. Sama kupiłam sobie niedawno w podobnym kolorze, mianowicie model timea z tylko moje są luźne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, chętnie opublikujemy Twojego bloga w naszym Katalogu Blogów Modowych jusTFashion. Zachęcamy do zgłoszenia bloga i zdobycia większej grupy odbiorców. Pozdrawiamy jusTFashion

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...