piątek, 28 lutego 2014

CZERWONY

Czerwony to jeden z moich faworytów jeśli chodzi o kolory. Uwielbiam go jeśli chodzi o ciuchy, dodatki a nawet pojawia się u mnie w elementach wystroju domu. Generalnie lubię kolory w szafie, ale to czerwony jest najbliższy mojemu sercu. Energetyczny, żywy ciepły i wbrew pozorom nie wywołujący agresji ;) Jeśli chodzi o ubrania to czerwony kolor pojawia się u mnie nie tylko w dodatkach, ale również w podstawowych elementach stylizacji. Dzisiaj kilka zdjęć zrobionych w biegu zeszłego tygodnia. Przygotowując imprezę miałam wiele spraw do załatwienia i to właśnie w takich zestawach biegałam po mieście. Czerwone jeansy połączyłam w tym przypadku z beżową górą czyli bokserką i luźną, oversizową narzutką. Aby nieco dodać błysku temu zestawieniu uzupełniłam go strojnym naszyjnikiem. Czy połączenie było udane oceńcie sami :) Ciekawi mnie jakie są wasze ulubione kolory??

pozdrawiam i fajnego piątku życzę :)







Narzutka - F&F - sh
Bokserka - Mohito
Jeansy - Allegro - sh
Buty - Allegro
Naszyjnik - Stradivarius  

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci - ja nie umiem nosić czerwonego. Dziwne, bo przecież osobom z ciemnymi włosami ponoć pasuje....
    Tobie pasuje zdecydowanie!
    A mój ulubiony kolor zmienia się co miesiąc ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam czerwony i dzisiaj mam spodnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spodnie! Swietnie zestawione.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodnie, zestaw w sam raz na codzienna bieganinę :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice ! Już dawno miałam Ci napisać, że jesteś podobna do Anny Nowak-Ibisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię czerwony, spodnie świetne, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) połączenie kolorów jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny stosunek do czerwonego... Pojawia sie u mnie wszędzie... Mimo miłości do czerni i bieli, muszę wtrynic wszędzie chociaż jedną czerwoną plamkę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Od czasu do czasu lubię krople czerwieni zwłaszcza z szarościami:) ciekawy ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...