czwartek, 13 lutego 2014

CASUAL LOOK WITH FUR

Dzisiaj postanowiłam oswoić futro w codziennej stylizacji :) Futerko oczywiście jest sztuczne ;) Ale na swój sposób doskonałe mięciutkie i ciepłe. Znalazłam je w pewnym ciuchlandzie online, ale więcej na jego temat będzie w kolejnym poście :) A wracając do dzisiejszej stylizacji to baza jest bardzo prosta czarne rurki plus asymetryczny czerwony sweter. Chciałam, żeby to futra były na pierwszym miejscu a piszę futra bo stylizacji dopełniają futrzane kozaki, które pojawiły się już na blogu TUTAJ :) Zdjęcia jak większość robiona w okolicy domu. Niestety z dzieciakami nie mam możliwości organizowania sesji zdjęciowych w wyszukanych plenerach musicie wybaczyć. Ale jak to mówię: Dawid Woliński ma swoją windę ja mam swoją huśtawkę :D  Zapraszam do oglądania zdjęć i koniecznie napiszcie mi co sądzicie o tym futrzanym zestawieniu :) 














Futerko - Only - SH
Spodnie - Amisu, New Yorker
Kozaki, torba, komin - Allegro
Sweter - 


Na koniec Kochani z cyklu "ogłoszeń parafialnych" moja prośba do Was:
moja stylizacja przeszła do kolejnego etapu konkursu :)
Jeśli chcielibyście wesprzeć mnie swoimi głosami to będzie mi niezmiernie miło :)

Można głosować pod zdjęciem na FB w komentarzu wpisując moje imię :)

Moja konkursowa stylizacja




17 komentarzy:

  1. Asiu, futerko jest cudowne!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. NO super to futerko :))
    Świetnie wyglądasz !
    Pozdrawiam Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!:)
    zapraszam do nas enjoyourfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. futerko jest boskie :) ukradłabym Ci :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. futrzak świetny, w tym roku nie nachodziliśmy się w futrzakach :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. FUterko wygląda niesamowicie, jak prawdziwe :-) Buciki też niczego sobie :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ale to kozaki skradły moje serce w tej stylizacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw i na pewno cieplutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna stylizacja, oczywiscie zaglosowalam, bo mi sie Twoja stylizacja podoba....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :* Każdy głos jest dla mnie ogromnie ważny :) I cieszę się, ze spodobała Ci się moja stylizacja :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Mnie urzekły twoje butki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ostatnio strasznie ciągnie do takich futrzaków :) Pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  12. Całośc jak zawsze bardzo ciekawa, ale mnie urzekła torba... Świetna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podpisuję się pod Asią. Torba super, ale futrzak także...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...