czwartek, 28 listopada 2013

WATERFALL SWEATER

Sweter w stylu waterfall marzył mi się od dawna, ale dopiero niedawno zawitał w mojej szafie. W dzisiejszej stylizacji zalicza debiut, ale wydaje mi się, że będziemy się częściej spotykać :) Zastanawiałam się tylko jak się sprawdzi w połączeniu z zimową kurtką, ale na szczęście i ku mojej radości wszystko zapina się idealnie :) Dzisiaj w połączeniu z czarnymi jeansami i t-shirtem. Czekała mnie jazda samochodem, więc buty na płaskim obcasie tu czarne skórzane oficerki, które sprawdzają się prawie zawsze. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i pozdrawiam życząc miłego wieczoru :)









Sweter - Vila
Spodnie - Amisu, New Yorker
T-shirt - Auchan
Oficerki - Lasocki
Torebka - Allegro
Bransoletki - Oriflame, Avon
Zegarek - Geneva

15 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, a t-shirt jest genialny !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle śliczności... I zgadzam się z Przedmówczynią: t-shirt jest genialny! Ucałowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :) Uwielbiam również ten t-shirt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba:) klikam follow:)

      Usuń
  5. Super sweterek! Wygladasz swietnie Asiu! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek fajny ale tez podoba mi się motyw na koszulce.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten sweter, wygladasz świetnie i ja osobiście lubie płaskie buty!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny ten sweterek, nie dziwię się że będzie często gościł w twoich stylizacjach kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że taka nazwa takich swetrów. Osobiście jestem wielką fanką!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie swetry!!! super zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog;D
    Zapraszam też na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletki i shirt-rządzą ;-); fajnie je będzie widzieć w kolejnych stylizacjach ;-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...