sobota, 2 listopada 2013

RED DRESS - OOTD

Wczoraj dzień refleksji, rozmyślań wspomnień. O tym co było, o tych którzy od nas odeszli a także co będzie dalej. Nie zabrakło również myśli, jakie to życie ulotne i że trzeba się cieszyć każdą chwilą a później myśl jakie to trudne. Bo nauka cieszenia się każdą minutą i każdą drobnostką jest bardzo trudna, ale i jaka potrzebna. Warto się uczyć, by nasze życie pełne było radości :)
Zestaw na dziś czerwona sweterkowa sukienka plus czarne grube legginsy. Koniecznie cieplejszy futerkowy żakiet oversize, chabrowa chusta i ulubione botki zdobione ćwiekami. Długie swetry chyba w tym sezonie będą grały u mnie pierwsze skrzypce :) A wy co najchętniej będziecie nosić tej zimy?? 









Marynarka - Sisters Point
Sukienka - Vila
Legginsy - Gatta
Botki - Reserved
Torebka, chusta - Allegro

20 komentarzy:

  1. Sukienka jest świetna. Eh, ja jeszcze nie chce myśleć o zimie ;))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw. Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) Czerwona sukienka;czarne pantofelki i biała kurteczka ;-)-mistrzowsko połączyłaś te trzy kolory ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. super sukienka kochana:)))) energetycznie wyglądasz:))) ja też zdecydowanie stawiam na długie swetry i tuniki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Asiu wyglądasz ! Fajna ta sukienka:)))
    Tak życia to trudna sztuka :)))Dlatego cały czas się uczymy, niekiedy bywa tak że lekcje są bardzo bolesne !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny kontrast! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zbzikowałam na punkcie swetrów i to tych wielgachnych. Dzisiaj następny kupiłam w Zarze....
    p.s. mam nadzieję, że dotarł email z podziękowaniami za Twój prezent. Jeszcze raz dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka wpadła mi w oko! :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie długie sweterki też rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz, bardzo lubię takie sukienko-sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszcze figury, świetny zestaw, buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie Asiu! Piekne zestawieniei kolorow, energetyczne:) Ja w tym sezonie zafiksowalam na krate. No i biel tez bardzo lubie, dlatego ten Twoj zakiecik chetnie bym Ci podkradla;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!! :))

    Obserwuję!!! :))
    http://justemois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tę chustę... Kolor jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odważne połączenie kolorystyczne:) Wyglądasz bardzo ładnie:) Ciekawa jestem jak prezentuje się całość sukienki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...