środa, 31 lipca 2013

MARMURKOWE JEANSY

Cześć

Czas biegnie nieubłaganie... Połowa wakacji już za nami :( Nadal nie mogę uwierzyć w to, że moja córa od września zaczyna szkołę. Przecież rodziłam ją tak niedawno... A teraz jak patrzę na nią to widzę wyrośniętą pannicę :) Wczoraj wybraliśmy się na pierwsze szkolne zakupy. Młoda przeszczęśliwa, oby jej tak zostało :)

Co do mojego outfitu to t-shirt połączony z marmurkowymi jeansami. Do tego sandałki na koturnie i torba, która pojawiła się w ostatnim poście z nowościami ===> TU jestem z niej bardzo zadowolona. Ten model występował w kilku kolorach, ale mnie urzekł koralowy od dawna polowałam na torbę w takim odcieniu :)

miłego dnia Kochani






T-shirt - House
Jeansy - Reserved
Torba - Orsay
Sandały - Allegro


19 komentarzy:

  1. pierwszy raz takie widzę ;) inspirujące

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, torba rzeczywiście ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie rzeczywiscie bardzo orginalne, ja kocham takie ''inne'' spodnie, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dla odmiany pochwalę podkoszulkę i sandały :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam podkoszulka i butki:) torebka jest najfajniejsza :P

      Usuń
  5. ciekawy zestaw ;) u mnie nowy pościk

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne jeansy :) Kolor torby bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam pewna, że z torby będziesz zadowolona:-)Jak już pisałam jest fantastyczna. Wiem coś o tym...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko jest cudowna <3 chyba miałam ją w podświadomości zapisaną od Ciebie i jak tylko ją zobaczyłam jeszcze w niezłej % to wiedziałam, że musi być moja :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajne te Twoje marmurki, całość świetnie się prezentuje!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak ten czas tak zasuwa, po dzieciach to najbardziej widać :), świetna torebka i boskie spodnie !!pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Asiu:)
    Świetnie wyglądasz! A te jeansy są cool:)
    Pozdrawiam- Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest boska... Kolor obłędny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...