piątek, 28 czerwca 2013

MOJE CIENIE CZYLI CZYM MALUJĘ OCZY

Witajcie Kochane

Dzisiaj kilka słów o moich ulubionych kosmetykach kolorowych czyli o cieniach do powiek. Jeszcze w zeszłym roku moja kosmetyczka pełna była różnego rodzaju cieni we wszystkich kolorach tęczy i nie tylko. W związku z tym, że duże ilości tych kosmetyków pozostawały niezużyte, terminy ich przydatności szybko mijały i w efekcie końcowym cienie lądowały w koszu. Z nowym rokiem postanowiłam zrobić z tym porządek. Kupiłam dwie paletki cieni w kolorach, których używam najczęściej i postanowiłam nie kupować nic nowego póki te paletki się nie skończą. Tak więc w tej chwili w mojej kosmetyczce znajduje się paletka E.L.F. Warm i paletka Sleek Oh So Special. Dostałam też do testowania 3 cienie z Marizy więcej TU KLIK w kolorach śliwka, brzoskwinia i śmietanka no i dokupiłam jeden cień z MArizy w kolorze śnieżna biel bo akurat w paletce mi się kończy.

Ze wszystkich tych cieni jestem bardzo zadowolona, są średnio i bardzo dobrze napigmentowane. Dzięki nim łatwo stworzyć makijaż codzienny, ale także mocniejszy wieczorowy. Miałyście te cienie?? Jakich Wy używacie?? 






Follow on Bloglovin

Asia1313


my style, my life




Na koniec z innej beczki. Otóż powstał mój pierwszy fryzurkowy filmik. Jeśli jesteście zainteresowane to wszystkie filmiki będę umieszczać w zakładce na górze strony, link do mojego kanału na YT jest również na pasku bocznym. Zapraszam - ENJOY


5 komentarzy:

  1. Fajne kolory, lubię takie, a cieni tych nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz spora kolekcję cieni!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:)
    Asiu, najbardziej lubię też cienie w tej kolorystyce:) Ja należę niestety do ich zbieraczy...gdy zobaczę jakiś nowy muszę się skusić. Choć ostatnio używam tylko dwóch palet, które sobie skompletowałam. Te pozostałe leżą sobie spokojnie w pudle i starzeją się godnie:)
    Pozdrawiam ciepło i znów pogoda marna...Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow duzo ich masz:)

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...